04 - Overnattingsreglement

Overnattingsreglementet er også lagret i pdf.fil dersom du ønsker å printe det ut.

 

.............................................................................................................................................. 



OVERNATTINGSREGLEMENT FOR SPILLERE/LEDERE/TRENERE MED A-KORT:

  • Innkvartering av spillere og ledere skjer på skoler på Sunndalsøra og i nærheten. Romfordelingen får årets cup finner du her.

  • Overnattingssted finnes en i vedlagte fil "Fordeling overnatting". Deltagerne må selv sørge for sovepose og liggeunderlag

  • Rommene blir gjort i stand fra kl. 17.00 første arrangementsdag.

  • Hvert overnattingssted har et vaktrom. Her får du opplysninger om romfordeling mm.

  • Alle rom er merket med idrettslagets navn og klasse.

  • Løsøre og annet inventar i rommene skal ikke røres eller skades.

  • Skal rommet forlates, sørg for at døren blir låst. Verdisaker må ikke etterlates på rommet.

  • Fotballsko skal tas av før man går inn i bygningen.

  • Fotballsparking eller annen form for ballspill er ikke tillatt inne i eller rett utenfor overnattingsstedet. Enkelte steder kan ha spesielle regler for dette.

  • Det skal være fullstendig ro på overnattingsstedet senest kl: 23:00.

  • På hvert rom skal det om natten befinne seg minst én voksen lag- eller reiseleder. 

  • Har dere behov for vekking, kontakt vakten.

  • Sørg for at overnattingsrommene holdes ryddig. Utenfor rommene skal det være søppelsekker hvor papir etc. kan kastes. Hvis sekken mangler, kontakt vakten.

  • Sørg også for at toaletter, dusjer og garderober er ryddet etter bruk. Hvis toalettpapir etc. mangler, kontakt vakten. Kast ikke papirhåndklær o.l. i toalettet. Dette fører til tetting av avløp.

  • På avreisedagen skal rommene ryddes og forlates tidligligst mulig og senest kl. 14:00.

  • Det er dusjer og garderober tilgjengelig både i Sportshallen og ved Sande Stadion som er åpne til turneringen er ferdig. Disse kan benyttes av alle lag.

  • Før rommene forlates skal alt papir etc. plukkes opp og kastes i søppelsekk.

  • Eventuelle skader skal umiddelbart meldes til vakten. Ved større skader kan det bli snakk om erstatningsansvar. Alle rom blir inspisert etter turneringen.

 

 

 

Tilbake